Damon Salvatore... Coś poszło nie tak.

Kolejny wpis z serii Coś poszło nie tak. Jestem zdziwiona, że go piszę, jestem zdziwiona, że w ogóle coś piszę. Ale dzisiaj wszystko jest lepsze niż sen, który przez jedno wydarzenie w moim życiu, od tygodnia, jest dla mnie katorgą)edit:jako, że piszę ten post już ponad tydzień, to jest ze mną lepiej). Na początku wpis miał być o całym The Vampire Diaries, ale przypomniałam sobie pewną rozmowę z Nikolą i zaprzestałam na samym Damonie. Być może kiedyś napiszę jeszcze podobny post o drugim bracie Salvatore. Jednak do tego trzeba mieć chęci i zapał. O drogie bóstwa Chęci i Zapale ześlijcie na mnie trochę swej łaski, nawet więcej niż trochę, abym mogła przechowywać ją w pojemnikach na przyprawy i podkręcać nią moje jedzenie(i oby ta łaska była smaczna, najlepiej czekoladowa).

Przedstawienie postaci, bo przy tym już coś poszło nie tak. 


Damon Salvatore-brat Stefano, na początku serialu był z niego ogromny bad ass. Niegrzeczny chłopak, wampir, który wgryza się w szyję każdemu, kiedy tylko najdzie go ochota. Postać doskonała, większość doskonałości za sprawą aktora, który go gra(Ian Somerhalder). Zabawny, przystojny, tajemniczy, w pierwszym odcinku potrafił nawet zmienić się w kruka, jednak ta zdolność w magiczny sposób zanikła z jego portfolio. Urzekł mnie swoimi ruchami tanecznymi. Jednak tą niesamowitą postać popsuła taka jedna, mała flądra, która jest w serialu nie do zdzierżenia, jednym słowem Elena. Wszystko, co złe stało się z Damonem jest winą Eleny. Zrobiła z niego ciepłe kluchy, popsuła najlepszą postać w serialu. Jak tak można było... 

Bloopers/Funny moments

Oczywiście sceny w filmikach mogą się powtarzać...
Mija trzecia szósta godzina od kolejnej próby zakończenia tego postu i dochodzę do wniosku, że znalezienie czegoś śmieszne z Damonem, czego nie zniszczy za chwilę scena z Eleną, graniczy z cudem.

Funny pics/quotes(oby bez Eleny)
źródło:tumblr.com













© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template