Subiektywny TOP TEN... Koszulki z othertees.com

Kolejny subiektywny, ale jednak nie do końca zgodny z tytułem TOP TEN. Niezgodny ponieważ nie jestem w stanie wybrać tylko dziesięciu wzorów koszulek, które mam nadzieję, OtherTees kiedyś przywróci. Kolejność nie ma znaczenia, oprócz pierwszej dziesiątki, która podoba mi się najbardziej.  Wszystkie wzory pochodzą ze strony othertees.com. Większość wzorów odnosi się do moich ulubionych seriali(Sherlocki i Supernatural). Patrząc na gotową listę, stwierdzam, że mój portfel nie zniósł by chyba takich zakupów, ale pomarzyć o posiadaniu zawsze można.

1. "Good Old Fashioned Villain Quotes"

2. "Morning of the Dead"
3. "The G.B.P.P. Club"
4. "Angel of Thursday"
5. "Consulting Detective"
6. "I Believe"
7. "Moriartee"
8. "Quotes of a Mischief God"
9. "Consulting Game"
10. "Got Fandom?"


Reszta już bez numeracji, klikając na obrazek, przeniesiecie się na stronę koszulki.



















Tak jak na początku wspomniałam, mój portfel nie wytrzymałby chyba takich zakupów. Co nie zmienia tego, że gdyby nastąpiło jakiekolwiek wznowienie kupiłabym chociaż kilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template