Subiektywny TOP TEN... czekolady

     Czekolada... któż jej nie lubi. W każdym sklepie znajdziemy bardzo dużo różnych czekolad, czasami dość trudno jest mi wybrać jakąkolwiek, dlatego już wcześniej przygotowałam sobie spis moich ulubionych czekolad. Teraz wchodząc do sklepu sięgam po notesik i zamiast stać pół godziny przy półce ze słodyczami szybko biorę swoją czekoladę i wychodzę. Oczywiście zdarza mi się zaszaleć i wybrać całkowicie coś innego, nowego, ale to tylko sporadycznie. Z nowościami zapoznaję się najczęściej, kiedy jest na nie jakaś promocja, lub kiedy poczęstuje mnie ktoś inny. Nie lubię kupować kota w worku, a potem biadolić, że nie jest smaczna i straciłam tylko pieniądze. Wyjątkiem od reguły jest prawie każda czekolada Milka, mam do nich ogromną słabość i smakują mi prawie wszystkie jej warianty. Kończąc moje wywody zapraszam Was do zapoznania się z moją cudowną czekoladową dziesiątką. Może i wy podzielicie się ze mną swoimi ulubionymi smakami.

1. Milka Alpine Milk
Źródło:milka.com.pl
Najlepsza czekolada ze wszystkich. Uwielbiam jej smak i to jak rozpływa się w ustach. Doskonale smakuje w towarzystwie szklanki mleka lub filiżanki mokki. Definitywnie mój number ONE. Nie sądzę, żeby kiedykolwiek ktoś ją wygryzł z tego miejsca.

2. Milka Daim
Źródło:milka.com.pl
Ktokolwiek ją jadł, wie dlaczego znalazła się w tym zestawieniu. Karmelki Daim cudownie smakują w połączeniu z czekoladą, fajnie chrupią i pozostawiają nieziemski posmak w ustach.

3. Milka Oreo
Źródło:milka.com.pl
Milka po raz kolejny i nie ostatni. Nadzienie Oreo w połączeniu z aksamitną czekoladą to niebo w gębie. Mogłabym ją jeść cały czas, ale nie jem bo bym zbankrutowała.

4. Milka Caramel
Źródło:milka.com.pl
Nadzienie tej czekolady jest bajeczne. Ciągnący się karmel, który wręcz wysysam z kostek czekolady. Mam ogromną słabość do tej czekolady i nic temu nie zaradzi.

5. Milka Vanilla Cream
Źródło:milka.com.pl
Przedostatnia Milka w moim zestawieniu. Smak wanilii doskonale komponuje się z czekoladą, ale nie jestem w stanie zjeść jej dużo, ponieważ jest okropnie słodka i szybko chce się po niej pić.

6. Milka Choco Swing Wafer
Źródło:chocolate-brands.com
Czekolada, której już nigdzie nie mogę znaleźć. Swego czasu była do kupienia w Tesco. Bardzo cierpię z powodu jej braku. Była bardzo smaczna, najlepsza z dużych czekolad Milka.

7. Wedel Bajeczny
Źródło:frisco.pl
Kiedyś w mieszance były takie cukierki, dalej są. Jednak w postaci czekolady smakują o wiele lepiej i nie są tak drogie jak cała mieszanka.

8. Wedel Creme Brulee
Źródło:swiatslodyczy.com

Nowość, którą sama kupiłam i nie żałuję. Bardzo smakują mi te duże kostki pełne nadzienia. Jednak są bardzo słodkie i tabliczka starcza mi na bardzo długo, oczywiście jeżeli nikt inny o niej nie wie. W innym przypadku po zjedzeniu przeze mnie kostki, czekolada znika wśród członków rodziny. 

9. Lindt 85% Cocoa EXCELLENCE
Źródło:lindtusa.com/
Moja ulubiona gorzka czekolada o wysokiej zawartości kakao. Jedna tabliczka wystarcza mi na długo, ponieważ jest droga i bardzo ją oszczędzam. Jednak raz na jakiś czas pozwalam sobie na takie małe szaleństwo. 

10. TOBLERONE mleczna
Źródło:frisco.pl
Smak Zachodu w postaci trójkątnych kawałków. Cudowna czekolada, którą mój tato zawsze przywoził kiedy wracał do domu. Dzisiaj jest dostępna w Polsce, cena nie powala, ale czasami można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa.





1 komentarz:

  1. Milka Oreo jest u mnie na pierwszym miejscu i nic jej nie zdetronizuje <3 Zaraz za nią byłby nussbeisser, czekoladowa wedla i inne milki.

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template