Big Blog Challenge - I tura


                Biorę udział w takiej świetnej zabawie, w skrócie nazywa się BBC, w rozszerzeniu Big Blog Challenge. Moją przeciwniczką jest Nikola(Sophie). Na lepszego przeciwnika trafić nie mogłam. Z niecierpliwością czekam na to, co przygotuje.

Moje zadanie brzmiało: Napiszcie, co by było gdyby dwie wasze ulubione książki zostały połączone w jedną historię!. A więc napisałam, mam nadzieję, że spodoba się Wam mój mash-up. Ogólnym zamysłem było zrobienie tego w formie streszczenia, ale stanęło na tym, że będzie to zapowiedź.
Przed przeczytaniem moich wypocin polecam zapoznać się z recenzją „Arisjańskiego Fioletu”.


"Arisjańskie kłamstwa. Ciemność kłamczuchy"

(mash-up książki „Arisjanski Fiolet” Poli Pane i pierwszej części serii „Pretty Little Liars” Sary Shepard)


Źródło:Tumblr.com

Świat po katastrofie już nigdy nie będzie taki sam. 

Emily wraz z matką przez 10 lat mieszkały w bunkrze. Nie wiedziały czy na powierzchni jest już bezpiecznie. Okoliczności zmusiły je do wyjścia. 
Arisjanie przybyli na Ziemię, by w przyszłości ocalić swoją planetę. 
Była wśród nich dziewczyna imieniem Alison. Inna niż wszyscy, pełna energii i całej gamy uczuć. Zaprzyjaźniła się z czterema mieszkankami Nowej Ziemi Arią, Hanną, Spencer i Emily, która zdążyła się już zaaklimatyzować w nowym świecie i poznać przystojnego Korina, który został sparowany z Ali.  
Śmierć Alison zmieniła WSZYSTKO.
Nikt nie wie, kto zabił Ali, nikt oprócz jednej osoby… A.
Źródło:Tumblr.com

Wiem wszystko i zrujnuję wam życie…

Kisses A. 




Źródło:Tumblr.com

Masz nową wiadomość:
Zdradzę Wam sekret, masę sekretów. Nie jestem Alison, ale ją też prześladowałam/em. Na NASZEJ planecie nie miała ze mną spokojnego życia. Ta suka zniszczyła wszystko, co było dla mnie ważne. Jednak nie zginęła z mojej ręki. Szkoda, ponieważ szykowałam/em dla mnie cudowną śmierć. Ziemianki popełniły ogromny błąd zaprzyjaźniają się z nią. Jednak przyjaźń niesie za sobą OGROMNE konsekwencje. Jestem jak klątwa, która przechodzi z jednej kłamczuchy na kolejne i nigdy nie zamierzam przestać.
Wasze życie już nigdy nie będzie takie samo.
A. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template