Subiektywny TOP TEN... męskie głosy


                Podczas oglądania filmów i seriali, do głowy wpada najwięcej ciekawych pomysłów. Oto na przykład podczas oglądania W pierścieniu ognia do głowy przyszedł mi pomysł na ten wpis. Subiektywny top ten to moja lista najukochańszych… no właśnie za każdym razem(mam taką nadzieję) będzie to, co innego. Dzisiaj postawiłam na męskie głosy, któż nie lubi słuchać tych hipnotyzujących dźwięków. Gdyby nie Nikola(Sophie z Bucherwelt) ten wpis powstałby pewnie za jakiś miesiąc lub dwa. Ale kiedy czyta się takie: „WEŹ IDŹ PISAĆ Tak teraz” człowiek od razu siada do tworzenia i wybierania spośród tylu cudownych głosów. Nie sugerujcie się kolejnością(oprócz pierwszej trójki) ponieważ zawsze trudno jest ją ustalić.
Gdybym nie miała takiego lenia, to pewnie wyszłoby mi Top milion.
P.S. Zły blogger nie chce dodawać filmików z Youtube, będzie trzeba klikać w linki...

1. Benedict Cumberbatch
Źródło: Tumblr.com
Nikt nie ma tak cudownego głosu jak ten oto pan, który od czasu do czasu gra w serialu produkowanym przez BBC o zacnej nazwie Sherlock.  Kiedy go słucham moje uszy przeżywają orgazm i sądzę, że nie ja jedyna mam takie odczucia. Oczywiście czasami trudno jest zrozumieć to, co mówi, ale wystarcza mi to, że go słucham.
[klik] [klik]
2. Tom Hiddleston
Źródło: Tumblr.com
I’m up all night to get LOKI.
Słuchając Toma mam wrażenie, że zatrzymuje się czas. Słuchając jak śpiewa Happy Birthday jednej dziewczynie na spotkaniu gdzieś tam(nie wiem gdzie to było) pomyślałam sobie, dlaczego nie mam kogoś, kto by mi tak pośpiewał…
[klik] [klik]
3. Sam Claflin
Źródło: Tumblr.com
Brytyjczyk tyle powinno wystarczyć, ale oczywiście dodam coś ekstra. W jego głosie zakochałam się podczas oglądania W pierścieniu ognia właśnie. Podczas jego pierwszej rozmowy z Katniss, a potem, kiedy przekazywał przed kamerami tą cudowną, czułą wiadomość <3. Kto by nie chciał takowej usłyszeć.
[klik] [klik]
4. Jensen Ackles
Źródło: Tumblr.com
Aktor, którego głos dojrzewał wraz z nim.  Całkowicie przekonał mnie do siebie w dziewiątym sezonie Supernatural. Trudno określić, co mi się w nim tak podoba. Może to ta głębia, a może to, w jaki sposób brzmi wymówione tym głosem Son of a b*tch(cenzura).
[klik] [klik]
5. Daniel Gillies
Źródło: Tumblr.com
Pierwotny wampir po raz pierwszy, po raz drugi, po raz trzeci SPRZEDANE. O tak tego pana kupiłabym na aukcji. Głównie za ten hipnotyzujący głos. Mogłabym go słuchać cały czas. Mógłby mi czytać książki, gazety, listy i wszystko inne, co da się przeczytać. Z Gilliesa uczyniłabym swojego osobistego lektora.
[klik] [klik]
6. Joseph Morgan
Źródło: Tumblr.com
Był wampir, teraz nadeszła kolej na hybrydę. Ten głos znalazł się tutaj przez jedno jedyne słowo: Love. Tego mogłabym słuchać non stop, szczególnie ze względu na znaczenie tego słowa.
[klik] [klik]
7. Justin Timberlake
Źródło: Tumblr.com
Głos przecudowny szczególnie, kiedy słucha się piosenki Dress on albo Mirrors. Moja miłość do tego głosu objawiła się przy dwóch ostatnich płytach i bardzo żałuję, że nie będę mogła go posłuchać na żywo w Gdańsku bodajże.
[klik] [kilk]
8. Misha Collins
Źródło: Tumblr.com
Głos wielbiony przeze mnie w wersji Castiela z Supernatural. Taki głęboki z odrobinką czegoś mrocznego. Kultowe Hey assbutt brzmi perfekcyjnie mówione głosem Mishy/Castiela.
[klik] [klik]
9. Mark Sheppard
Źródło: Tumblr.com
Głos uwielbiany przeze mnie w obu wersjach angielskiej i amerykańskiej. Chociaż bardziej angielskiej z tym, że tak jak w przypadku Bena trudno mi jest zrozumieć niektóre kwestie. Głos, z którym mam do czynienia głównie oglądając Supernatural. Pewnie, dlatego tak często powtarzam odcinki z Crowley’em aka Królem Piekła w roli głównej.
[klik] [klik]
10. Chris Hemsworth
Źródło: Tumblr.com
Kolejny głęboki głos, chyba mam do nich słabość. Głownie słuchany przeze mnie w roli Thora i tylko Thora. No po prostu świetny głos, który idealnie nadaje się do zamknięcia mojego top ten.
[klik] [kilk]
A jaki są Wasze ulubione głosy? 

3 komentarze:

  1. *ślini się*
    *dyskretnie się ociera*
    Nie ma za co kochana! Było warto. :3 Zgadzam się do wszystkich głosów, które znam, ponieważ Supernatural(jak się to skraca SPN, SN, Misha jest sexy?) jeszcze nie oglądam. Czekam na kolejne wpisy, o które będę Cię dręczyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do swojej dodałabym też głos Vina Diesela i Morgana Freemana <3 Na mojej na pewno znalazłby się też Dean i Castiel :)
    Fajne zestawienie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Freeman jest ok, kiedyś lubiłam jego program na DC...

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template