Big-Active Earl Grey&Cytrusy

                Tak jak Wam obiecałam w końcu zabieram się za pisanie o herbacie w Big-Active Earl Grey & Cytrusy.  Herbata jest stosunkowo nowa, dość niedawno zaczęła pojawiać się na sklepowych półkach. Do wyboru są cztery warianty smakowe.
Jak już zaznaczyłam wcześniej, dzisiaj napiszę o smaku Earl Grey & Cytrusy.  Jest to herbata ceylon(czarna) z cytrusami o smaku bergamotki.




W skład herbaty wchodzi: herbata czarna(85%), skórka pomarańczy(6,5%), aromaty, skórka cytryny(2,5%), płatki kwiatu bławatka(1,5%). Herbata pochodzi ze Sri Lanki. W całym składzie lekko zadziwił mnie dodatek bławatka. Dzięki temu herbata nie tylko doskonale smakuje, ale też posiada walory zdrowotne.  Wszystkie składniki są zamknięte w saszetkach „LOOK BAG”. Dzięki czemu mniej więcej widzimy, co znajduje się w naszej mieszance. Jak podaje producent herbata bardzo silnie orzeźwia i daje nam energię. Co do tej energii to zbytnio nie odczułam jakiejkolwiek różnicy, a orzeźwienie… Herbata ostudzona z kostkami lodu, plasterkiem pomarańczy i listkiem mięty będzie idealna na upalne popołudnia, które mam nadzieję zaczną się już pojawiać.

W smaku herbata jest bardzo pyszna, wyczuwalny jest aromat bergamotki, bez cukru smakuje wyśmienicie. Kolor naparu jest intensywnie złoty, wpadający w pomarańcz. Więc doskonale wygląda w filiżance, lub przeźroczystej szklance. Opakowanie zawiera 20 torebek herbaty, pakowanych po 10 w foliowych woreczkach. Bardzo dobre rozwiązanie, dzięki któremu herbata nie traci swojego aromatu. Sposób parzenie to jak przy większości herbat: woda w temperaturze około 95 stopni, a czas parzenia to 2-3 minuty. Po trzech minutach herbata ma już bardzo intensywny aromat i mocny, wyrazisty smak. W przyszłości mam zamiar spróbować pozostałych smaków z nowej linii herbat, bardzo zastanawia mnie smak maliny i acai, oraz mango i cytryny.

1 komentarz:

  1. Nie widziałam jej jeszcze w sklepach, chyba muszę zacząć się bardziej rozglądać:)

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template