Tropikalno-polskie smoothie

Dzisiaj na blogu zdrowo i bardzo krótko. Brak mi czasu na cokolwiek, chociaż do matury uczę się już od dawna, to do wystawienia ocen mam dwa tygodnie. Czyli zaczyna się czas sprawdzianów rocznych i poprawy ocen. Cały czas zaczytuję się w "Mrocznych umysłach", więc recenzja powinna pojawić się lada dzień.
Dodatkowo w planach mam napisanie kilku słów o pierwszym sezonie "Glee" i herbacie z Big-Active. A teraz zostawiam Was z pełnym witamin, całkowicie wolnym od dodatkowej porcji cukru(ta z owocków wystarczy) i zdrowym smoothie. Do końca nie wiem jak robi się smoothie poprawnie. Niektórzy mówią, że trzeba dodać mleko inni temu zaprzeczają. Wiem jedynie to, że smoothie musi być gęste i zimne. A więc tego się trzymając zrezygnowałam dzisiaj ze szklanki napoju na rzecz owoców.

Składniki(na jedną ogromną szklankę):
-duże jabłko;
-duża gruszka;
-średniej wielkości pomarańcza;
-100 ml wody niegazowanej;
-garść pokruszonego lodu;

Przygotowanie:
Pomarańczę obieramy, rozdrabniamy na cząstki, z jabłka i gruszki wycinamy gniazda nasienne. Wrzucamy do blendera wraz z lodem, miksujemy na gładką masę, dolewamy wodę. Przelewamy wszystko do szklanki i cieszymy się zdrowym koktajlem.
P.S. Jeżeli chcecie możecie obrać jabłko i gruszkę. Sama tego nie zrobiłam, ponieważ nie chciałam tracić witaminek.

1 komentarz:

  1. Nie jadłam nigdy czegoś takiego, ale pewnie by mi zasmakowało.

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template