M&M's Dark Chocolate Peanut


Wyruszyłam dzisiaj na poszukiwania zielonej herbaty i tutaj powinny się znaleźć moje wywodu na temat tych poszukiwań. Jednak już po wejściu do pierwszego sklepu zrezygnowałam z zakupu herbaty, gdyż moje oczy ujrzały cudowne fioletowe opakowanie na półce ze słodyczami.

M&M's Dark Chocolate Peanut... Pierwszy raz spotkałam się z innym rodzajem M&M'sów, znałam tylko zwykłe, z orzeszkiem i z czymś dziwnym ryżowym dostępnym w Biedronce. Bez zastanowienia kupiłam te małe pięciobarwne cukiereczki w orzeszkiem w środku- całkiem niezła konkurencja dla Żółtego z mleczną czekoladą swoją drogą. Opakowanie ma gramaturę 225 gramów, czyli jest całkiem spore. Wariant  Dark Chocolate wprowadza nowe kolory takie jak różowy, czy lazurowy. Jak głosi nam opakowanie jedna porcja(niecałe 50 gram) to 221 kcal, całkiem sporo, ale nie mogłam się powstrzymać i zjadłam prawie całe opakowanie.
Ciemna czekolada i orzeszki to moje nowe ulubione połączenie. Świetny smak, warty grzechu i porzucenia wszelakich diet. Dodatkowo zaznaczyć trzeba, że ciemna czekolada zawiera minimum 65% kakao, co jest dla mnie wielkim plusem. Mam nadzieję, że tych cudownych cukiereczków nie zabraknie w moim mieście, bo własnie stałam się ich Number One Fan.

1 komentarz:

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template