Hello zdrowie

Dzisiaj podczas przeglądania facebook'a na moim ipodzie natrafiłam na propozycję aplikacji do pobrania o nazwie "Hello zdrowie".
Aplikacja służąca do podejmowania zdrowych wyzwań od razu mi się spodobała. Jest ona dostępna na androida i iOS  Dzisiaj podjęłam moje  pierwsze wyzwanie.
"Zrezygnuj z cukru"... jak większość z Was wie uwielbiam słodycze, więc będzie to dla mnie nie lada wyzwanie. Jutro z rana pędzę po paczkę orzechów i postaram się wytrwać w tym moim postanowieniu.
Mając założone konto mogę śledzić swoje postępy przez mobilną aplikację oraz przez stronę internetową Hello Zdrowie. Możemy na niej znaleźć wiele świetnych artykułów i porad. Dodatkowo możemy spersonalizować swoje hello zdrowie poprzez kliknięcie na niebieską gwiazdkę.  Sądzę, że trafi ona do moich zakładek. A co wy sądzicie o takich projektach? Chcielibyście podjąć jakieś wyzwania?


1 komentarz:

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template