Kuchnia: Powrót herbat czerwonych Posti


Nie z ostatniej chwili, gdyż wiem o tym od pewnego czasu, ale niektórych może zainteresuje ten fakt. Pewien anonim pisał do mnie w sprawie zniknięcia z półek sklepowych herbaty czerwonej marki Posti.
Oczywiście napisałam w tej sprawie do producenta herbaty i oto jaką odpowiedź dostałam:
"W tym roku wznowiliśmy w POSTI produkcję całej linii herbat czerwonych Pu-erh. Wielu konsumentów pytało o te produkty więc ponowiliśmy ich produkcję w trochę nowej odsłonie:
Herbata czerwona pu-erh z wiśnią i osmantusem, liściasta
Herbata czerwona pu-erh z pigwą i trawą cytrynową, liściasta
Herbata czerwona pu-erh z wiśnią, ekspresowa
Herbata czerwona pu-erh z cytryną, ekspresowa"
Z racji dostania takiej odpowiedzi pognałam do najbliższego sklepu, w którym powinnam znaleźć te herbaty, przy pierwszej wizycie nie znalazłam nic. Natomiast po miesiącu na półce tego sklepu znalazła się herbata liściasta z pigwą i trawą cytrynową(z racji mojej niechęci do trawy cytrynowej nie zakupiłam tej herbaty). Niestety na stronie producenta nie ma jeszcze wiadomości o powrocie danych herbat na rynek, wielka szkoda.  Jednak ostatnio przeszukując otchłań internetu natknęłam się na zdjęcia nowych opakowań herbat i jakież było moje rozczarowanie, gdy nie znalazłam wersji z wiśnią i osmantusem tylko z wiśnią i płatkami granatu. Z racji tego czekam na większą dostępność czerwonych herbat Posti w mojej okolicy i wtedy okażę się, czy moja herbata zniknęła na dobre, czy jednak wróciła w łaski.




3 komentarze:

  1. gdzie można kupić te herbaty, bo ich szukam i nigdzie ich nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupuję te herbaty w sieci sklepów Groszek i są to chyba jedyne sklepy w mojej okolicy, które tę herbatę posiadają. Sądzę też, że można kupić je gdzieś online.

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template