Karta domowego baristy


                
Podróżując po otchłaniach internetu można natchnąć się na wiele ciekawych rzeczy. Różne porady, ciekawe przepisy, konkursy i inne ciekawostki. Dzisiaj podczas takiej „podróży” powędrowałam na stronę MK Café.
Przeglądając ją trafiłam na kartę domowego baristy. Lubię kawę… Lubię ją pić, jeść(w postaci ziarenek i deserów z kawą), a nawet przygotowywać, dlatego zainteresowałam się właśnie ta kartą. Wszystko zaczyna się rejestracji, a tam wiadomo dane, hasła, adresy mejlowe itp. Już po zatwierdzeniu naszego adresu możemy spokojnie zacząć zdobywać naszą własną kartę domowego baristy.
 Aby ją zdobyć musimy zagrać w quiz, całą wiedzę potrzebną do niego znajdziemy w kawowym vademecum. I właśnie przy nim zatrzymamy się na chwilę.
Kawowe vademecum
                Vademecum dzieli się na cztery kategorie:
  • ·         ŁYK HISTORII;
  • ·         WOKÓŁ ZIARNA;
  • ·         ŚWIAT W FILIŻANCE;
  • ·         SPOSÓB NA KAWĘ;

Nowe wiadomości zawszę są przydatne, więc z ogromnym zapałem zaczęłam czytać informacje zawarte w poszczególnych kartach. Na szczęście dla mnie(dla Was pewnie też) są one przedstawione w postaci takich podpunktów, krótkich informacji dość łatwych do zapamiętania. Niech nie zdziwi Was ilość takowych krótkich informacji, ponieważ im więcej o kawie wiemy tym lepiej. Można później zabłysnąć wśród znajomych naszą wiedzą o historii tego cennego trunku i o samym owocu. Kawowe vademecum jest naszpikowane informacjami i będę do niego wracała dość często, gdyż zawiera w sobie wszystko to, co o kawie powinniśmy wiedzieć. Dodatkowo w karcie o historii znajdziemy historię ekspresu do kawy, historia ta jest ciekawa, wręcz wybuchowa.
Słownik baristy, każdy wie, do czego służy słownik. Nie jest on zbyt obszerny, ale znajdziemy w nim najpopularniejsze słówka, które powinniśmy znać, jeżeli chcemy zostać takim domowym baristą, znawcą kawy.
        Po zapoznaniu się z informacjami podanymi na stronie, przechodzimy do quizu, pytań oczywiście nie zdradzę. Powiem tylko, że łatwo nie było, a postanowiłam sobie, że nie będę zaglądała do ściągawek. Początkowo nie wyszło mi perfekcyjnie, więc przysiadłam do vademecum jeszcze raz i tym razem udało mi się rozwiązać quiz. Więc teraz czekam tylko na certyfikat i kiedy go dostanę na pewno się Wam pochwalę. Na koniec muszę wspomnieć o szacie graficznej, cudowna, cudowna, cudowna… Polecam Wam odwiedzenie strony MK Café i zdobycie karty domowego baristy.


2 komentarze:

  1. Ha, czekam na zdjęcie certyfikatu! :-D Sam też zaraz tam zajrzę, choć raczej wątpię w jakość swoje wiedzy odnośnie tego wszystkiego ;-)

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template