Kuchnia: Zioła Toskańskie

               
Zestawy przypraw są często spotykane w naszych szafkach kuchennych. Są szybsze w użyciu niż poszczególne przyprawy i zioła, które samemu musimy komponować. Dlatego dzisiaj chciałam Wam przedstawić moją ulubioną mieszankę przypraw o cudownej nazwie „Zioła Toskańskie” firmy Kotanyi, nie jest to tak jak wskazuje nazwa mieszanka samych ziół, ale o tym za chwilę.
                Samą mieszankę kupiłam dość niedawno, byłam na większych zakupach i szukałam kolorowego pieprzu w młynku. Gdy już go znalazłam w oczy rzuciła mi się właśnie owa mieszanka. Pomyślałam kupię i spróbuję.  Nie do końca wiedziałam, do czego jej użyć, dlatego dodałam ją do makaronu i z dodatkiem odrobiny oliwy wyszło wyśmienite.
                W skład mieszanki wchodzą: płatki pomidorów, sól jodowana, bazylia, czosnek, oregano, cebula i pietruszka, z czego 12% całej mieszanki stanowią zioła. Z samym składem zapoznałam się dopiero w domu, w sklepie skusił mnie wygląd mieszanki, dość spore kawałki pomidorów, zielone zioła, kawałki czosnku i duże kawałki soli. Co ciekawe ta mieszanka jest jedynym sposobem abym zjadła pietruszkę, gdyż jej nienawidzę. Mieszanka jest umieszczona w młynku, który ma dwie grubości mielenia(do wyboru). Znacznej różnicy w grubości po zmieleniu nie widziałam, więc wybrałam mielenie na większe kawałki. W opakowaniu znajdziemy 32 gramy mieszanki, czyli taki normalny flakonik z młynkiem. Jednakże mieszanka bardzo szybko się kończy, przynajmniej u mnie, według mnie dlatego, że jest smaczna i ładnie komponuje się z makaronem i frytkami(znacznie smaczniejsze są z tą mieszanką niż z przyprawą do ziemniaków).  Na stronie producenta przeczytamy, iż przyprawa idealnie nadaje się do mięs, sosów, makaronów, pizzy. Z sosami się zgadzam, gdyż już próbowałam, co do reszty wypróbuję i wtedy będę wiedziała.



Nazwa: Zioła Toskańskie
Producent: Kotanyi
Ocena: 5/5
Cena: około 10 zł

2 komentarze:

  1. Skoro do makaronów i pizzy, to koniecznie muszę wypróbować. Wygląda mniam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym, ale muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template