"Foto" relacja z mojego pobytu na targach książki w Krakowie i nie tylko...

Jak przychodzi co do czego to nie wiem o czym pisać, kiedy kopiowałam zdjęcia z aparatu miałam masę pomysłów na ten post... i jak zwykle na pomysłach się skończyło.
Ale jak już włączyłam pisanie to coś tam napiszę.

Po raz pierwszy w swoim życiu byłam na targach książki i bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na ten wyjazd. To nic, że musiałam wstać o czwartej nad ranem aby zdążyć na pociąg i ledwo żywa wróciłam do domu. Mogę stwierdzić tylko tyle, że było warto. Nie obyło się bez paru niedogodności m.in. całkowity brak świeżego, chłodnego powietrza podczas targów i braku piekarnika w hotelowej kuchni(ale pizza z patelni była równie smaczna, a może nawet i smaczniejsza od tej z piekarnika). Na targach byłam tylko w sobotę, ale w przyszłości mam nadzieję, że będę we wszystkie dni. Dodatkowo w niedzielę zwiedziłam kawałeczek Krakowa(taki niewielki, ale jednak). O mało nie wpadłam na panią Kwaśniewską i wykupiłam kawałek stoiska wydawnictwa Otwartego, szczerze chciałam im zakosić jedną z poduszek, ale jakoś się powstrzymałam. W sumie nakupiłam książek jak głupia(albo jakby to ująć ładniej jak prawdziwy książkowy koneser), ale o moich zdobyczach dzisiaj nie opowiem, gdyż już mi się nie chce ich wyciągać i obfotografowywać. A teraz zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć z mojego pobytu w Krakowie.
Na stoisku wydawnictwa Otwartego
Od lewej: Pani Kasia, Nikola, ja


Z Agnieszką  :D


Po przyjeździe do Krakowa i bardzo specyficznej, ale smacznej kawie :D

Już po niewielkich zakupach :D
A tutaj Mickiewicz w dość nietypowej aranżacji... 
Stoisko jeszcze raz ^_^
Nie ma to jak drugie śniadanie na Wawelu...
Kawałek stoiska :D 

I kolejne stoisko :D

Nawet nie wiem kiedy pan fotograf cyknął to zdjęcie
Źródło: profil fb wyd. Otwarte
Taki smajl :D Kto poznaje tą Panią 
I taka mała reklama :D
Orcia <3





3 komentarze:

  1. Ja poznaję! <3 Ciekawi mnie jej książka, może sobie sprawię, jak nagle magicznie polubię gotowanie. :P
    Świetne zdjęcia! <3 ZA ROK MUSIMY WIĘCEJ CZASU RAZEM SPĘDZIĆ!
    Wybierasz się może do Wawy na Targi? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie będę miała matury w tym czasie to może :D

      Usuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template