Mój ulubiony bohater książkowy.

No cóż dzisiaj będzie o moim ulubionym książkowym bohaterze. A więc poznajcie pana Tomasza N.N.
Inaczej zwany jest Panem Samochodzikiem. Wykreował go Zbigniew Nienacki, a po jego śmierci inni autorzy przejęli rolę wymyślania mu nowych przygód. Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo mam dla niego inne plany :D
Ogólnie jest on historykiem sztuki i rozwiązuje różne zagadki...
Tyle na teraz :D
A jaki jest Wasz ulubiony książkowy bohater???

Post na ten temat ukazał się również u:
-Book and Cooking;-Recenzje Kiti;
-Upadły czy Anioł;


2 komentarze:

  1. Ja Rena z ,,Klątwy tygrysa" lubię albo Lukasa z ,,Zakrętów losu" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam ulubionego bohatera. :D

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template