Serie książek, które uwielbiam.

Kolejny cykl niedzielny :D A w nim coś o seriach książek, które bardzo lubię. Nie przedłużając:

  1. Po raz trzeci w cyklu występująca seria o Panu Samochodziku, nie moja wina, że to mój number one 4ever;
  2. Kroniki Obdarzonych, bardzo lubię te książki za dosłownie wszystko(nie wliczając niezbyt udanej ekranizacji części pierwszej);
  3. Bractwo Czarnego Sztyletu, zaraziłam się od Basi(Orci), to od niej dostałam pierwsze tomu i całkowicie mnie wciągnęło;
  4. Saga Szeptem, Patch <3 taka moja słabość... 
I chyba byłoby na tyle :)
A jakie są Wasze ulubione serie?

Post na ten temat ukazał się również u:
-Book and Cooking;
-Recenzje Kiti;
-Upadły czy Anioł;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template