Debiuty warte uwagi?

Dzisiaj będzie krótko, bardzo krótko. Jestem zmęczona po weselu, które nie odbyło się bez małej katastrofy, ale na szczęście sytuacja już opanowana, przy okazji, znowu nie mam weny do pisania i czytania. Jestem po pierwszym sezonie True Blood i od tygodnia zabieram się za pisanie, ale nie wychodzi mi to jakoś.

Ale wracając do tematu. Debiuty według mnie warte są uwagi zawsze. Ostatnio mało co czytam i nie trafiam zbytnio na jakieś nowości, górnolotne pozycje. Jednakże, niedawny czasem czytałam książkę Poli Pane, która jest jej pierwszą napisaną pozycją, a ja już czekam na kontynuację. Samą książkę zdobyłam od autorki, a recenzję możecie przeczytać TUTAJ...

A Wy co sądzicie o debiutach?

Post na ten temat ukazał się również u:
-Book and Cooking;
-Recenzje Kiti;
-Upadły czy Anioł;

1 komentarz:

  1. Ja kiedyś nie przepadałam za debiutami, ale odkąd sama wydałam książkę, zaczęłam sięgać także po nieznanych Polaków :)

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template