Seriale, które oglądam.

Tak jak w temacie, nie będę się zbytnio rozpisywała, bo wena ode mnie uciekła. Zaczęłam pisać kilka recenzji i stanęły w martwym punkcie, ale wracając do tematu.
Jest kilka seriali, które oglądam, zaczynając od początku:

  1. The Vampire Diaries-oglądam tylko dla Klausa, który btw przenosi się do The Originals, co bardzo mnie cieszy, Elena jest taka denerwująca, nawet Damon mnie teraz nie jara;
  2. Pretty Little Liars-czytam i oglądam, oglądam dla Ezry, Caleba i Toby'ego, no i dla Spencer, lubię ją i tyle w tym temacie;
  3. Twisted-nowy serial na ABC Family, w przyszłym tygodniu będzie drugi odcinek dopiero, ale zapowiada się ciekawie;
  4. Awkward-co tu dużo mówić, nieźle się z tego można pośmiać i dodatkowo jak się pojawił Colin(aż go w haremie umieściłam);
  5. True Blood-ostatnio zaczęłam oglądać, Sookie jest prawie tak samo denerwująca jak Elena, ale serial nadrabia Erickiem;
  6. The Big Bang Theory-tutaj to chyba nie muszę nawet komentarza dodawać :)
I to by było na tyle, w planach mam jeszcze wiele seriali, które muszę nadrobić np. Teen Wolf, Supernatural i takie inne :D 

A Jakie Wy seriale oglądacie?

Post na ten temat ukazał się również u:
-Book and Cooking
-Recenzje Kiti
Upadły czy Anioł

6 komentarzy:

  1. Ja również oglądam Pamiętniki dla Klausa ale przede wszystkim dla Damona <3
    Bardzo lubię Awkward, muszę nadrobić najnowsze odcinki, do tego oglądam chętnie Chirurgów i Teen Wolf. A, i The walking dead też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze z Twoich nic nie widziałam, ale za to 2 razy ,,Plotkarę":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych wymienionych przez Ciebie oglądam tylko PLL, choć szczerze mówiąc mam już spore zaległości :D Też lubię Spencer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Na dobre i na złe, Lekarze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę 2 miejsca takie same jak moje ! :D Również VD oglądam tylko dla Klausa mam nadzieję, że będzie się w tej nowej odsłonie pojawiała Caroline ... Co do PLL czekam jutro na nowy odcinek 4 sezonu ! :D lubię Spencer i Caleba ;). True blood obejrzałam tylko jeden sezon. oglądam mnóstwo seriali między innymi "How i met your mother", "Gra o tron", "Nikita", "Revenge"

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template