Książka:"Życie bez bólu"






                „Już dzisiaj możesz uwolnić się od bólu!” Takie przesłanie wyczytałam z opisu książki Pete Egoscue i Rogera Gittinesa. Jednak czy to naprawdę możliwe? Zacznijmy od tego, że Egoscue jest bardzo uznanym amerykańskim fizjologiem i konsultantem czołowych współczesnych sportowców, który wraz z Gittinesem(pisarzem) pisze książki zdrowotne. Pozycja „Życie bez bólu” ma za zadanie wnieść w nasze życie metody, dzięki którym poradzimy sobie z naszymi bólami bez potrzeby sięgania po leki.
                Na początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tej książki, myślałam, co może mi pomóc jak nie tabletki, ale powoli zaczęłam wdrażać się w treści zawarte w książce. W książce dowiadujemy się, co to jest przewlekły ból, a także jak właściwie dbać o narządy ruchu. Wiele miejsca w książce autorzy poświęcili też poszczególnym częściom układu ruchu m. in plecom, kostkom i biodrom. Każda część ciała ma swój osobny rozdział, dzięki czemu doskonale odnajdziemy rozwiązanie nurtującego nas bólu. Oprócz opisów urazów w poszczególnych rozdziałach znajdziemy zestawy ćwiczeń opatrzone ilustracjami, dzięki którym pokonamy swój ból. W książce znajdziemy też urazy sportowe i zalecenia dla sportowców wykonujących poszczególne dyscypliny. Dodatkowo autorzy ukazują nam charakterystyczne czynniki ryzyka dla każdej dyscypliny.

                Książka „życie bez bólu” jest bardzo szczegółowa. Znajdziemy w niej ilustracje, opisy, zdjęcia. Ważniejsze informacje zostały umieszczone w ramkach, dzięki czemu łatwo je odnajdziemy. Plusem jest, że wszystkie ćwiczenia zawarte w książce możemy wykonywać w domu. Książka jest doskonałą pozycją dla ludzi walczących ze swoimi bólami, oraz dla tych, którzy zawiedli się na leczeniu farmakologicznym. Sama przekonałam się o tym, kiedy wraz z tą książką rozpoczęłam walkę z moimi bólami głowy.

Za możliwość zapoznania się z książką dziękuje wydawnictwu Studio Astropsychologii


Autorzy: Pete Egoscue, Roger Gittines

1 komentarz:

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template