Czy pisanie bloga jest czasochłonne?

Ugh... trudny temat mi się dzisiaj trafił. Bo tak naprawdę trudno określić czy to samo pisanie jest czasochłonne, czy też przygotowanie się do pisania. No bo napisanie recenzji(biorę sobie za przykład konkretnie ten blog) zajmuje mi od 30 minut do godziny, natomiast jeżeli brać pod uwagę przeczytanie książki(co jakoś mi teraz nie idzie) albo granie w planszówki(to już lepiej, ale trzeba znaleźć ludzi do gry) to już sięga kilku godzin, dnia, tygodnia, a ostatnio nawet miesiąc, a stosy książek piętrzą się na półkach.
Mając na uwadze wszystkie czynniki stwierdzam:TAK, pisanie bloga jest bardzo(miał być wulgaryzm, ale go sobie oszczędziłam) czasochłonne. Ale nie żałuję ani jednej spędzonej nad nim minuty.

A jak wy sądzicie?

Post na ten temat ukazał się również u:
-Book ang Cooking-Recenzje Kiti-Upadły czy Anioł

2 komentarze:

  1. Zgadzam się. :) Prowadzenie bloga jest naprawdę czasochłonne. Też piszę recenzje średnio od półgodziny do godziny, ale zdarza mi się, że trwa to jeszcze dłużej plus jeszcze odwiedzić blogi innych, zostawić komentarz, odpisać na komentarze. Myślę, że to wszystko wlicza się do tematu nie mówiąc o samym czasie, jaki poświęca się na czytanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, strasznie czasochłonne, ale moim zdaniem nie jest to czas stracony:)

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template