Kuchnia: Babeczki z bananami


             
  Dość niespodziewanie dzisiaj moja mama zakupiła babeczki w proszku marki Gellwe, uwielbiam babeczki, więc pomyślałam, że trzeba będzie je szybko przygotować. Obrazek na opakowaniu babeczek bardzo kusi, ukazując dorodne, wyrośnięte babeczki napakowane masą bananową.
                Do przygotowanie nie trzeba wiele: 2 jaja, pół banana, 75 ml. Mleka, wody i oleju, dla urozmaicenia możemy dodać pokrojoną czekoladę, płatki owsiane(wszystko zależy od naszej wyobraźni). Z tyłu opakowania producent przedstawia nam szczegółowe wykonanie, więc nie będę się o tym bardzo rozpisywać. Całe przygotowanie zajęło mi około 7 minut(łącznie z nałożeniem ciasta i masy bananowej do foremek). Napis na opakowaniu mówi nam o 12 dużych babeczkach, no cóż u mnie wyszło 14, a to za sprawą tego, że do mojego zestawu dodano za dużo foremek(i nie jestem z tego powodu nieszczęśliwa, ponieważ ciasta wystarczyło na wszystkie babeczki). Po banalnym przygotowaniu nadchodzi czas na pieczenie około 18 minut w temp. 180 stopni Celsjusza.
                Kiedy babeczki dochodziły w piekarniku sięgnęłam po skład mieszanek użytych do przygotowania. Nie spodziewałam się czegoś nadzwyczajnego, liczyłam na masę niezrozumiałych nazw itp. Zostałam jednak mile zaskoczona. Ze składu zrozumiałam prawie wszystkie pozycje(jedną czy dwie musiałam sobie wygooglować). Dodać muszę do tego, że skład bardzo mi się podoba, znajdziemy w nim, bowiem kakao, kapkę czekolady a nawet liofilizowane banany(jakby ktoś nie wiedział liofilizacja jest metodą utrwalania żywności poprzez wymrażanie). Mimo, iż nic nie dorówna babeczkom robionym własnoręcznie, bez gotowych mieszanek to jestem w stanie powiedzieć, że bardzo podoba mi się ten produkt Gellwe.
                Już po upieczeniu babeczki wyszły, że tak to ujmę, zacne. Mimo, iż średnio wyrosły(i jeszcze na dodatek zostały przeze mnie trochę spłaszczone). Miały cudowną barwę i były mocno nadziane, ale to już chyba moja zasługa, bo to ja je nadziewałam. Podsumowując produkt Gellwe jest doskonały, kiedy chcemy przygotować sobie szybki deser, albo odwiedzili nas niespodziewani goście. Babeczki są łatwe w wykonaniu i bardzo smaczne. Czekolada i banan to bardzo dobre połączenie smakowe.

Babeczki z bananami
firma: Gellwe
ilość babeczek: miało być 12, a wyszło 14
cena: 3,99 zł
ocena: 4/5


3 komentarze:

  1. Też je kiedyś robiłam, raz połączyłam z wersją kokosową ;) Jednak i tak nic nie przebije zrobionych od początku do końca samodzielnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. :D przez przypadek je spłaszczyłam...

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template