Ulubione gatunki literackie

Jak widzicie dzisiaj dość trudny temat, bo szczerze wam powiem, ja czytam co popadnie, zbytnio nie zwracając uwagi na gatunek książki. Ale jeżeli już mam wybierać to pewnie byłoby to dramat(a podrzędnie komedie i tragedie), jednak recenzji owych pozycji chyba u mnie nie zobaczycie. Skąd mój wybór? Od gimnazjum uwielbiam zaczytywać się w antycznych dramatach, a jeżeli dołożyć do tego Szekspira z jego utworami takimi jak: "Otello" czy "Poskromienie złośnicy" to już po prostu dla mnie magia, tęcza i jednorożce razem wzięte :D A tak dla relaksu i odmóżdżenia czasami lubię poczytać sobie romanse historyczne, niektóre autorki owych pozycji mają bardzo wybujałą wyobraźnię.

A jakie są wasze ulubione gatunki literackie?

Post na ten temat ukazał się również u:
-Book and Cooking
-Recenzje Kiti
-Upadły czy Anioł

3 komentarze:

  1. ojej masz trudne gusta - ja takich nie trawie :( niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój to fantastyka przede wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię romanse w stylu Sparksa :)

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template