Książka:"Doświadczenia poza ciałem. Nowatorskie techniki podróży astralnych"





                Od wielu lat interesuję się tematyką OOBE i wszystkiego, co z tym związane. Więc kiedy wydawnictwo Studio Astropsychologii przysłało mi ową pozycję byłam w niebo wzięta. Całe to wychodzenie z ciała jest dla mnie czymś fascynującym, dlatego do książki podeszłam z entuzjazmem i poświęciłam sporo czasu na jej przeczytanie, analizę i wstępne ćwiczenia. Zamiast czytać ją dzień czy dwa całość skończyłam w jakieś dwa tygodnie. I jestem całkowicie z niej zadowolona.
                Graham Nicholls jest doświadczony w dziedzinie wychodzenia z ciała, jest wręcz ekspertem w tej dziedzinie. I właśnie w oparciu o swoje doświadczenia napisał książkę o OOBE i technikach, które pomagają stan ten osiągnąć. W książce znajdziemy naukowe i sceptyczne stanowisko w sprawie OOBE(Out of Body Experience). Autor ukazuje nam też jak opracować swój indywidualny program, dzięki któremu będziemy mogli sami wyjść z ciała. Samo opracowanie profilu osobowości (potrzebnego do programu) jest przedstawione w formie testu, który pomoże nam przezwyciężyć nasze lęki związane z OOBE i „określi” nasz stan zdrowia.
                Dość ciekawym elementem są pytania zawarte w książce, tak jakby autor przewidział, co początkujący w tej dziedzinie człowiek chciałby wiedzieć. Na każde pytanie autor odpowiada niczym niestrudzony nauczyciel, który oprócz tego, że uczy, przekazuje również pasję swoim uczniom. W książce znajdziemy też rozdział poświęcony życiu po śmierci, który jest bardzo interesujący, oraz doświadczenia poza czasem, które bardzo mnie wciągnęły i mam zamiar szerzej zapoznać się z tematem.
                Oprócz wiedzy czysto technicznej, porad i pouczeń w książce znajdziemy wiele technik wychodzenia  z ciała, sposobów zrelaksowania się, oraz bardzo obszerny słownik, w którym znajdziemy niezrozumiałe słowa z książki, oraz bardziej zbliżymy się do tematu książki.
                Nicholls dzięki temu, że pisze z pasją i jest całkowicie w swoim żywiole stworzył wybitną książkę, którą przy odrobinie wysiłku można wręcz nazwać poradnikiem. Swoją wiedzę na temat OOBE przedstawia w sposób interesujący, dzięki czemu trudno jest się oderwać od tej pozycji. Po przeczytaniu książki jestem pełna wiedzy, o której istnieniu nawet pojęcia nie miałam. Polecam ją każdemu, kto interesuje się tym tematem i zachęcam do prób wychodzenia z ciała, ja sama zaczęłam już ćwiczyć i mam nadzieję, że mi się, kiedy uda.

Za możliwość zapoznania się z książkę dziękuję wydawnictwo Studio Astropsychologii.

Autor: Graham Nicholls

2 komentarze:

  1. Może kiedyś, na razie nie mam ochoty na takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template