Jak spędziliśmy majówkę?

Majówka jest czasem odpoczynku, więc i ja odpoczywałam. W planach miałam mega czytanie książek. Ale zamiast tego w ostatniej chwili pojechałam do mojej koleżanki do Warszawy. I zamiast mega czytania było mega leniuchowanie, zdołałam przeczytać tylko jedną książkę, nawet nie wartą wspominania. Za to dorobiłam się kilku nowych pozycji w mojej biblioteczce, dzięki odwiedzinom w mojej ulubionej księgarni na Nowym Świecie o nazwie Dedalus(mają też stronę internetową: Dedalus).
Zakupy prezentuję wam na zdjęciu, ale nie wiem kiedy się za nie zabiorę. Prawie bym zapomniała, na zdjęciu  widnieje też film, który zakupiłam w Biedronce...
Taka mała faza na Fabrykę Słów

A jak Wy spędziliście majówkę?

Post na ten temat ukazał się również u:
-Book and Cooking
-Recenzje Kiti
-Upadły czy Anioł

9 komentarzy:

  1. Och, uwielbiam Fabrykę Słów! Dolne dwie pozycje czytałam bardzo dawno temu, ale miło wspominam. Życzę miłego czytania ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za wszystkie 4 pozycje zapłaciłam razem 46 zł... :D

      Usuń
  2. Hoho, udanie widzę się zaczyna nowy miesiąc! Hm, to chyba najlepszy sposób na dobre dni, gdyby tak jeszcze przestawało się myśleć o szkole... Ah, byłoby już idealnie, prawda? Leczenie deprechy książkami xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D na szczęście mam taki fart, że cały maj spędzę na praktyce zawodowej z dala od szkoły...

      Usuń
  3. ja też miałam być w stolicy - mogłyśmy się spotkać :( niestety plany nie wyszły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Fabrykę Słów! Aczkolwiek tych cacek nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik wygląda obiecująco, choć pozycje nie w moim stylu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik, czekam na recenzje c:

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template