Pozycje na przyszłość, czyli co czeka na mnie na półce?

Jak widać po temacie, dzisiaj przestawię wam książki, które zalegają na mojej półeczce i wołają:Przeczytaj MNIE, w końcu leżę tu już ładny kawałek czasu. Tzn. nie wszystkie leżą na mojej półce długo, niektóre są świeżutkie, prosto z księgarni albo wymiany. A więc zapraszam na przedstawienie:
  • Akt pierwszy, w którym to na scenę wyjdą książki, które dostałam od wydawnictw(a raczej od jednego wydawnictwa). One to będą czytane, tak jakby, w pierwszej kolejności, jak tylko wyjdę z kryzysu... 


  • Akt drugi, na scenie półkowej pojawiają się pozycje z wymian, na wszystkie mam chętkę, ale jak można było zauważyć w akcie pierwszym, stalowe ręce kryzysu uwięziły mnie i nie pozwalają na czytanie...












  • Akt trzeci i ostatni, wielki finał, bez happy endu. W epickiej scenie pojawiają się książki, które zdobyłam poprzez wydanie moich ciężko zarobionych pieniędzy i prezenty, taki miły, miniaturowy akcent na koniec tego dramatu... 






    A jak to się przedstawia u Was?

Post na ten temat ukazał się również u:

- Book and Cooking
- Recenzje Kiti
- Upadły czy Anioł

4 komentarze:

  1. Same wspaniałości na ciebie czekają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadzam się z poprzedniczką, część z tych książek to szajs...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szajs,nie szajs... leży na półce to sobie przeczytam i jakby co zjadę... :D

      Usuń
  3. ciekawe tytuły, aczkolwiek o wielu pierwszy raz czytam :)

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template