Kiedy czytam?


                Hmm… z czytaniem to jest tak, że trzeba mieć na nie czas. A teraz, gdy słońce wreszcie zaczęło wyglądać zza chmur i cały śnieg w końcu zniknął, to na czytaniu po prostu czasu nie ma. I możecie to zauważyć u mnie na blogu. W tym kończącym się już tygodniu zdołałam dodać tylko jedną recenzję. Oraz zaczęłam czytać „Piramidy Napoleona”, na które znalazłam czas tylko jednego wieczoru na działce.  Ale teraz, kiedy to szykuje mi się miesiąc wolny od szkoły(miesięczne praktyki zawodowe) na pewno znajdę czas na te stosy nieprzeczytanych książek w moim pokoju.
                No, ale do rzeczy, tematem dzisiejszego postu jest czas kiedy czytam.
 Kiedy mam czas czytam dużo i wszędzie. Ogólnie to na książki czas znajduję w szkole i podczas odpoczynku. Najlepsze są dla mnie jednak godziny nocne i wieczorne, ale wtedy istnieje możliwość, że nie wyśpię się do szkoły i będę się zachowywała jak zombie czekający na swoją porcję mózgów. Ale zamiast kilkuset słów mam dla was kilka zdjęć.  Oczywiście, na dworze nie jest jeszcze tak pięknie i zielono, więc niektóre zdjęcia będą trochę ponure.
W moim pokoju(wybaczcie bałagan) najczęściej
w godzinach porannych i nocnych.


Na w-f'ie... oczywiście wtedy, kiedy nie ćwiczę,
czyli mniej więcej 3 razy w tygodniu w godzinach
przedpołudniowych.



Przy sadzawce, czasami podczas karmienia ryb...
więc kilka razy w tygodniu, po południu.

W brzózkach, niedługo rozpocznie się tam sezon ogniskowy,
godziny te same co w przypadku sadzawki.

Na tarasie domku letniskowego,
kiedy tylko tam pojadę, w godzinach wieczornych.
No i ostatnio na hamaczku :D
od dzisiaj, do końca sezonu na ładną pogodę,
o każdej porze dnia... 
A jak to jest u Was??? :D

Post na ten temat ukazał się również u:

3 komentarze:

  1. Fajne miejscówki na czytanko :) Ja czytuję zwykle u siebie w pokoju i też nie zawsze mam czas, a gdy juz go znajdę, nie mogę być zbytnio zaabsorbowana innymi rzeczami, bo się na lekturze nie będę mogła skoncentrować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dla dobrego klimatu dozwolona jest muzyka... ale cała reszta mnie rozprasza...

      Usuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template