Książka:"Potęga Twoich Emocji"





                Kiedy dostałam książkę „Potęga twoich emocji” byłam do niej dość sceptycznie nastawiona, wiele się osłuchałam o filozofiach, które potem niczego do naszego życia nie wnoszą. No cóż postanowiłam jednak przeczytać tę pozycję, do końca nie wiem, dlaczego może liczyłam na jakieś nowe innowatorskie podejście, a może tylko dlatego, że w tylko to miałam w torebce kiedy utknęłam w kilometrowej kolejce do lekarza.? Nie będę się rozdrabniała teraz nad powodami, ważny jest przecież skutek. Już od pierwszych stron książka ukazała mi nowe spojrzenie na to, co czynimy i co powinniśmy zmienić w swoim życiu.
                Książka napisana jest przez małżeństwo Esther i Jerry’ego Hicks. Jednakże tak, jak mówi nam tekst z tyłu książki to, co czytamy jest przekazem od duchowego podmiotu-Abrahama, który przekazuje nam wiedzę jak realizować nasze marzenia i osiągać szczyty naszych pragnień.  To właśnie Abraham za pośrednictwem Esther przekazał światu wiedzę o Prawie Przyciągania.  Już od przeszło 20 lat Esther i Jerry tworzą książki, które mają na celu ułatwić nam życie oraz wspomóc w osiąganiu szczęścia. „Potęga naszych emocji” jest, więc jedną z wielu pozycji, dzięki którym możemy udoskonalić ziemską wersję nas.
                Książka podzielona jest na dwie części. W części pierwszej autorzy tłumaczą nam jak wielka jest potęga naszych emocji, ukazuje nam też wiele sekretów, dzięki którym mamy osiągnąć pełną harmonię z naszą Istotą Wewnętrzną. W tejże części dokonują się analizy naszego jestestwa na planecie Ziemi, dowiadujemy się, w jaki sposób tu trafiliśmy i jaki jest tego cel. Wytłumaczono tu też ciekawe podejście do problemów, myślenie „z prądem” i „pod prąd”. Dla niektórych może się to wydawać dziwne, ale kiedy się w to zagłębić zaczynamy dostrzegać tam pewien sens.
                Część druga to natomiast praktyczne porady w wybranych sytuacjach. Dowiemy się tutaj jak zmienić swój tok myślenia, gdy mamy do czynienia np. z kłócącymi się dziećmi, otyłością czy też z niezadowoleniem z wykonywanej pracy. Każdy problem jest oddzielnie omówiony, więc spotkamy się tutaj z poradami, z błędnymi myślami i szeregiem formułek, jakie możemy wypowiadać w danej sytuacji, aby poprawić nasz stan emocjonalny, dzięki któremu, jak twierdzą autorzy, wszystko może się udać(trzeba tylko skierować nasze myśli tak, aby płynęły „z prądem”). Nie dla każdego będzie to zrozumiałe, inni będą oczekiwać skutków od razu, a jeszcze inni stwierdzą, że to brednie i nie opłaca się tego czytać. Ale znajdą się też osoby, którym te rady pomogą, zaczną żyć inaczej i staną się bardziej związane ze swoją Istotą Wewnętrzną.
                Autorzy książki, tak mi się wydaje, mogą bez końca rozpisywać się o tym jak wielką potęgą są nasze emocje, ale przecież każda książka kiedyś musi się skończyć. Ta pozycja kończy się zapisem Abrahama z Warsztatów Sztuki Przyzwalania, które miały miejsce w Tampie w 2006 roku. Cały zapis niezwykle mnie zainteresował i stanowi on ciekawe urozmaicenie dla książki.
                „Potęga Twoich Emocji” całkowicie mnie zafascynowała, chociaż niektóre momenty musiałam czytać parokrotnie, aby zrozumieć ich sens to i tak mogę stwierdzić, że książka stanowi dość ciekawy „poradnik instruktażowy”, który może zmienić życie wielu ludzi. Przekazy Abrahama stanowią bardzo interesującą treść, lecz w całości nie mogą zostać zrozumiane przez osoby, które wcześniej nie starały wdrożyć się w temat Prawa Przyciągania, sądzę, że jedynie prawdziwi wielbiciele tego gatunku zrozumieją całość tekstu bez większych trudności. Nie mniej polecam tę pozycję każdemu, kto chce poświęcić odrobinę czasu na samodoskonalenie się. 

Autorzy: Esther i Jerry Hicks
Tytuł: "Potęga Twoich Emocji"
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii

2 komentarze:

  1. Zupełnie nie moja tematyka tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich książek, dlatego na pewno się z nią nie zapoznam. :)

    OdpowiedzUsuń

© 2012. All Rights Reserved. Design by Biyan Pasau
Blogger Template